7 ایده برای بازاریابی و کسب درآمد در مشاغل خانگی آنلاین
نوشته شده توسط : worldmarketing

ایده های مشاغل خانگی آنلاین
برخی از بهترین ایده های مشاغل مستقر در خانه ایده هایی هستند که می توانند کاملاً بصورت آنلاین کار کنند. با این کار می توانید هزینه های سربار خود را به حداقل برسانید ، اما داشتن یک تجارت آنلاین نیز به این معنی است که می توانید از هرجایی کار کنید. در اینجا بهترین ایده های تجارت آنلاین است که می توانید امسال امتحان کنید.

شماره 1: درآمد منفعلانه را با یک وبلاگ ایجاد کنید
برای افزایش مخاطب و یافتن راه هایی برای کسب درآمد از وبلاگ خود مدتی طول می کشد ، اما اگر دوست دارید دیدگاه خود را با جهان در میان بگذارید ، می توانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید و از خانه کار کنید.

وبلاگ های طاقچه منطقه خاصی از رشد در این حرفه رو به رشد است. پرداخت می تواند بسیار متفاوت باشد ، اما پتانسیل درآمد تقریباً نامحدود است.

با داشتن یک سیستم عامل میزبانی مانند Bluehost ، می توانید سایت خود را در کمترین زمان فعال و راه اندازی کنید.

آیا می خواهید یک وبلاگ با قیمت فوق العاده ارزان ایجاد کنید؟ بررسی کنید که من و همسرم چگونه به وبلاگ نویسی پول می پردازیم و یاد می گیرید که چگونه می توانید 1K Blogging ایجاد کنید.

شماره 2: دستیار مجازی شوید
دستیاران مجازی وظایف مختلفی را برای مشتریان خود به عهده می گیرند که می تواند شامل پاسخ دادن به ایمیل ها ، ایجاد اسناد ، طراحی گرافیک های اساسی و موارد دیگر باشد. برخی از دستیارهای مجازی نیز مطالب را می نویسند و ویرایش می کنند و حتی ممکن است به مشتریان خود کمک کنند تا برای انتشار مطالب در رسانه های مختلف برنامه ریزی کنند.

در حالی که بسیاری از دستیاران مجازی در هر ساعت 50 دلار یا بیشتر هزینه می گیرند ، حتی دستیاران مجازی مبتدی نیز می توانند به راحتی 20 دلار در ساعت شارژ کنند.

به طور کلی ، شما می توانید به عنوان دستیار مجازی از طریق وب سایت هایی مانند Upwork و Zirtual کار کنید.

شماره 3: یک نویسنده مستقل آنلاین شوید
هر آنچه را که به صورت آنلاین می خوانید توسط کسی نوشته شده است و شانس زیادی دارد که نویسنده بابت استعداد و مهارت خود دستمزد زیادی دریافت کرده باشد. نویسندگان مستقل می توانند به راحتی برای هر مقاله ای که می نویسند چند صد دلار درآمد کسب کنند ، اما اگر درآمد به یادگیری نحوه تسلط بر محتوای طولانی تر و پیچیده تر ، کسب درآمد بسیار بیشتر از آن نیز امکان پذیر است.

سخت ترین قسمت دریافت پول برای نوشتن ، یافتن آن چندین نمایش اول است ، اگرچه معمولاً می توانید با استفاده از وب سایتی مانند Upwork شروع به کار کنید. هنوز هم ، شما باید این پست را در مورد چگونه نویسنده مستقل شویم ، که توسط هالی جانسون نوشته شده است ، بررسی کنید. جانسون چندین سال است که به عنوان یک نویسنده مستقل آنلاین ، شش رقم کسب کرده است و یک وبینار رایگان دارد و دوره ای را می توانید بخرید. اگر برای شروع به کمک نیاز دارید ، می توانید اطلاعات بیشتر را در EarnMoreWriting.com بخوانید.

شماره 4: یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید
قبلاً اینگونه بود که اگر محصولی برای فروش داشتید ، باید ویترین فروشگاه و تمام هزینه های مربوط به آن را نیز داشته باشید. این روزها می توانید هر چیزی را به هر کسی در دنیا بفروشید.

چه عسل ارگانیک را از زنبورستان حیاط خانه خود بازاریابی کنید و چه کتانی های شخصی را که خودتان بدوزید می فروشید ، می توانید به صورت آنلاین بازار محصولات خود را پیدا کنید.

دوست خوب من استیو چو از MyWifeQuitHerJob.com یک دوره آنلاین ایجاد کرده است که گام به گام مردم را از طریق ایجاد فروشگاه آنلاین خود راه می اندازد. همسر وی توانست کار خود را ترک کند و با هم تجارت آنلاین آنها سالانه شش رقم درآمد کسب می کند.

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید ، دوره او را بررسی کنید: فروشگاه آنلاین سودآور.

شماره 5: برخی از مشاغل خرد را با هم متصل کنید
با ظهور Fiverr ، یک روش کاملاً جدید برای تخصیص و پذیرش کار مشاهده کردیم. در حالی که بسیاری از مشاغل مبتدی در Fiverr فقط 5 دلار پرداخت می کنند ، اگر بتوانید کنسول های پیشرفته تری را تأمین کنید یا برخی از مشتریان عادی خود را انتخاب کنید ، درآمد قابل توجهی بیشتر با این سیستم عامل امکان پذیر است.

برنامه هایی مانند Gigwalk و سایت هایی مانند مکانیک ترک همچنین امکان جمع کردن زندگی با کارهای بسیار کوچک هر روز را فراهم می کنند.

بهترین قسمت این است که شما می توانید از طریق همه این سیستم عامل ها به صورت آنلاین و از راحتی خانه خود کار را تنظیم کنید.

شماره 6: نوشتن و انتشار یک کتاب الکترونیکی
اکنون که هرکسی می تواند اثر خود را به صورت آنلاین منتشر کند ، این امکان برای هر کسی فراهم شده است که ثروت خود را از نوشتن خود بدست آورد.

بزرگترین نمونه اخیر سه گانه 50 Shades of Grey است ، اما نویسندگان زیادی هستند که از سهولت انتشار الکترونیکی استفاده می کنند.

اگر عاشق نوشتن هستید و مایلید تبلیغات شخصی خود را انجام دهید (و داشتن یک وبلاگ در این مورد واقعاً می تواند به شما کمک کند) ، نوشتن یک کتاب الکترونیکی یک روش عالی برای سریع درآمد از خانه است.

شماره 7: نظرسنجی ها در اوقات فراغت شما
آیا می دانید از نظر سنجی ها می توانید درآمد کسب کنید؟

در حالی که تعداد زیادی شرکت تحقیق در آنجا وجود دارد ، مورد علاقه من Survey Junkie است. بسته به اطلاعات جمعیتی خود ، می توانید از 2.00 دلار در ساعت تا 5.00 دلار در هر ساعت برای انجام نظرسنجی ها در Survey Junkie درآمد کسب کنید.

با این حال ، پر کردن نظرسنجی ها تنها راه کسب درآمد در Survey Junkie نیست! همچنین می توانید کاندید گروه های کانونی شوید ، از شما برای تماشای فیلم ها و مرور دعوت می شود و حتی با انجام بازی ها درآمد کسب خواهید کرد!

علاوه بر Survey Junkie ، این سایر شرکت های نظرسنجی را که برای پاسخگویی به س questionsالات در اوقات فراغت به شما پول می دهند ، بررسی کنید:





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: